[VIDEO] Orang Kampung Cuba Menyelamatkan Lembu Yang Sedang Dibelit “Anaconda”.

TERKEJUT Tengok Lembu Dibelit Oleh Ular. Saat Seterusnya.. Ya Allah!!

Lembu Dibelit Oleh Ular Dan Cuba Di Selamatkan Penduduk Kampung, Dan Apa Yang Terjadi Seterusnya..

Penduduk Kampung TERKEJUT Tengok Lembu Dibelit Oleh Ular Dan Cuba Selamatkan dia, Saat Seterusnya..!!!

Ular tu cuba nak bunuh lembu tu.. lembu tu sedang mengandung ni..

Tengok apa yang berlaku seterusnya..

Sila tonton video:

Sumber : sempoiviral

artikel menarik seterusnya..

Budak India Ini Dipatuk Ular Berbisa dan Sudah Dikuburkan Di Sungai. 11 Tahun Kemudian Dia Bangkit dan Ternyata …

Sebuah daerah di India memang terkenal dengan banyaknya ular liar yang berbisa yang selalu masuk ke dalam kawasan perkampuangan. 11 tahun yang lalu, sebuah keluarga di kampung ini dipenuhi dengan tangisan yang begitu menyedihkan. Ini adalah kerana anak mereka yang berumur 8 tahun telah dipatuk ular yang sangat berbisa dan keadaannya sangat kritikal kerana racun tersebut sedang menjalar di dalam tubuhnya.

Keluarga mangsa berkerja keras untuk mencari penawar bisa tersebut secara tradisional dan kebanyakan penduduk di kampung itu bukanlah orang terpelajar mahupun tahu tentang perubatan. Akhirnya, anak mereka terkorban dan mati terkulai. Keluarga ini menangis teresak-esak dengan pemergian anak mereka.

Dengan tradisi keluarga mereka, anaknya yang telah meninggal, dibawa ke sungai dan dibiarkan mayatnya terapung di sungai agar tidak ada lagi kenangan pahit yang menimpa keluarganya. Anak yang bernama Boge ini dibalut dengan kain kafan, diletakkan di atas papan kayu dan diikat, dan mayatnya dihanyutkan di sungai yang luas dan deras mengarah ke lautan.

Kejadian ini semakin lama dan keluarganya sudah pun merelakan dan pasrah dengan pemergian Boge untuk selamanya. Akan tetapi, selepas 11 tahun kemudian, ahli keluarga dari keluarga ibu dan ayahn Boge datang berkumpul di rumah Boge. Semua orang kebingungan ! Apakah yang berlaku ?

Boge, datang dan memberikan khabar berita yang memeranjatkan. Dia yang sudah mati 11 tahun lalu, telah “bangkit” dan hidup kembali, dan dia kembali mencari keluarganya !

Semua ahli keluarga Boge terperanjat ! Mana mungkin !? Masuklah anak mereka yang telah mati 11 tahun lalu melalui pintu utama dan … Ya ! Itu adalah Boge ! Ibu dan ayahnya tak henti henti memeluk dan mencium Boge ! Apa yang sebenarnya telah terjadi ?

Setelah perkumpulan yang mengharukan ini selesai, salah seorang pakciknya bercerita. Dia terserempak dengan seseorang yang rupanya seakan akan rupa Boge di pasar. Kerana rasa rindu dan sayang yang terlalu ekstrim, dia bertanyakan terhadap pemuda itu dan pemuda itu langsung terperanjat dan bertanya kembali, “Kamu kenal dengan diriku ?”

Pemuda ini dibawa oleh pakcik Boge ke rumah salah seorang makcik tua. Makcik ini mengakui, dia terjumpa Boge di dalam sungai dengan keadaan yang tenat, pada 11 tahun yang lalu ! Boge kelihatan susah bernafas dan makcik ini mengangkatnya dari air dan merawatnya. Tetapi ketika dia sedar, dia tidak tahu siapa dirinya dan darimana asalnya, sampai di hari dia bertemu dengan pakciknya di pasar.

Boge pun belajar tentang sejarah hidupnya, dan siapa dirinya yang sebenarnya. Ya hidup itu memang unik dan penuh dengan misteri betul ?

Sumber jangankecam via infopanas

Seterusnya….

Lelaki India Ini Telah Merendam Ular Kobra di Dalam Alkohol, Sebulan Kemudian Dia Membuka Botolnya dan Kejadian Mengerikan Terjadi!!

India memang negara yang memiliki ular kobra paling banyak…

Tapi karena hal ini juga, nggak sedikit masyarakat yang akhirnya meninggal karna digigit kobra.

Seorang India bernama Arta Basha yang digigit ular ini sampai meninggal.

Hebatnya, ular yang menggigit dia itu sebenernya udah direndem di dalem alkohol selama lebih dari 1 bulan

Arta sendiri yang menangkap ular ini di kebun milik keluarganya, panjangnnya kurang lebih 60 cm, kemudian dia memasukkan ular-ular ini ke dalam botol tertutup berisi alkohol.

Setelah sebulan, Arta sudah siap untuk mengonsumsi arak ular ini..

Tapi waktu dia membuka botol araknya, ular kobra itu langsung keluar secepat kilat dan menggigit tangannya.

Keluarganya langsung melarikan Arta ke rumah sakit, tapi rumah sakit setempat tidak memiliki obat penawar bagi racun ini.

Akhirnya waktu mereka melarikannya ke rumah sakit di kota, 4 jam kemudian Arta meninggal dunia.

Ada ahli yang mengatakan, mungkin botol alkohol itu tidak ditutup dengan rapat, atau mungkin kadar alkohol kurang tinggi, sehingga ular tersebut masih bisa bertahan hidup di dalam sana.

Kredit: Bibirbergetar via Kakitular

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*