[VIDEO] “Mati” Secara Live Di Facebook Sedang Asyik Berjoget

Seronok2 jugak tapi kalau sampai jadi arwah dalam keadaan begini buat hape

Video wanita maut ketika bergoyang dalam FB live|Seorang wanita pekerja indonesia di kabarkan meninggal dunia selepas rebah ketika asik bergoyang dalam video facebook live di hongkong pada 2 Oktober 2017 kelmarin.

Dalam video berkenan,mangsa dilihat berjoget dengan dua wanita lainnya di bawah sebuah jembatan di sekitar kota hongkong.Pihak polis yang menerima maklumat dari orang awam tiba di lokasi kejadian mendapati wanita itu sudah meninggal dunia.
Semenetara dilokasi kejadian di dapati beberapa botol minuman beralkhol,bagaimana pun rakan mangsa lainnya yang dalam keadaan mabuk di bawa kehospital untuk siasatan lanjut.
Sebelumnya diketahui wanita itu sememangnya kerap menggunakan aplikasi seperti bigo,facebook live di laman media sosial bagi mendapatkan perhatian natizen.

saksikan video di bawah

kredit ; kisalviral.com, tribunenews youtube

*********************************************

Dalam Berita lain

Kubur wanita mengeluarkan darah dan bau busuk
Balik papan: Tidak dapat di terima dek akal apabila kuburan mengerluarkan cairan serupa darah segar,namun itu lah yang berlaku di pemakaman islam di BDS II Balikpapan Selatan indonesia.

Selain dari mengeluarkan cairan darah kental,lokasi di sekitar kuburan juga tercium bau busuk dan amis persis aroma darah.

Apatah lagi kalau habis hutan,baunya semakin cepat menyebar,ungkap salah seorang penjaga kubur yang hanya mahu di kenali sebagai Ruslan.

Menurutnya kuburan berkenan di miliki oleh seorang wanita yang meninggal bulan lalu,sejak daripada itu kuburan berkenan mengeluarkan cairan warna kuning.

Namun semakin lama cairan itu semakin berubah menjadi warna merah hingga pada jumaat kelmarin salah seorang lelaki berusia 40 meminta tolong kepada ruslan untuk menutup lubang kuburan berkenan.

“Kebetulan saya lalu di situ dan melihat seorang lelaki,tapi dia mengaku bukan ahli keluarga serta meminta kepada saya untuk menutup lubang yang mengeluarkan cairan busuk itu”

“Saya tidak berani melakukan apa-apa kerana dia bukan ahli keluarga,jadi saya laporkan kejadian kepada ketua kampung’kata ruslan.

Bagaimana pun sehingga kini orang awam berkumpul untuk merakam dan menyaksikan kejadian pelik berkenan hingga beberapa video tular di aman media sosial.

BREAKINGNEWS Sabtu, 07 Oktober 2017 18:02

Hiiii.. Bikin Merinding!! Ada Banyak Darah Tiba-Tiba Keluardari Kuburan

Darah segar yang keluar dari salah satu kuburan di pemakaman dekat BDS II Balikpapan Selatan.

Berita Asal :

PROKAL.CO, BALIKPAPAN – Penjaga Pemakaman Muslim Gunung Bahagia atau BDS II Balikpapan Selatan Ruslan dibuat kaget tiga hari yang lalu.

Salah satu makam yang ada mengeluarkan cairan berwarna merah kental yang mirip darah.Ia menambahkan, selain mengeluarkan cairan berwarna merah dan kental, cairan juga menyebarkan aroma amis khasdarah.

“Apalagi kalau sehabis turun hujan dan kemudian panas, itu aromanya langsung menyebar,” kata lali-laki yang juga berprofesi sebagai tukang pasang nisan ini.

Dari pantauan Prokal. Co di makam, cairan merah tersebut memang mengeluarkan aroma amis meski tidak terlalu tajam, dengan radius sekitar 2 meter.

Ditemui di pemakaman, Ruslanmengaku sebelum mengeluarkan cairan merah darah, makam milik Mastiah tersebut, terlebih dahulu mengeluarkan cairan berwarna kuning sekitar seminggu yang lalu.

“Waktu itu keluarga datang ziarah, saya sempat menunggu perintah mungkin saja minta diuruk agar cairannya tidak kelihatan. Tapi ternyata merekatidak minta,” katanya kepada media ini.

Dijelaskan Ruslan, kali terakhir makam dikunjungi berziarah adalah Sabtu (7/10) pagi. Sekira pukul 09.30, seorang laki-laki dengan perkiraan umur 40 tahun berziarah ke makam. Dikatakan Ruslan, tidak ada gelagat aneh yang ditunjukkan oleh peziarah tersebut.

“Hanya saja memang pas saya tanya dia mengaku bukan pihakkeluarga, bahkan tak punya hubungan keluarga,” terang Ruslan.

Usai menabur bunga dan berdoa, sekitar 15 menit kemudian, peziarah itu meninggalkan lokasi makam.

Ditanya apakah sudah melaporkan kejadian ini ke RT atau Lurah, Ruslan mengaku belum menyampaikan kejadian ini.

“Saya tunggu keluarganya datang saja, kalau tidak saya tidak berani macam-macam,” katanya.Namun ia mengaku tak tahu menahu siapa keluarga yang ada di makam tersebut.

credits ; eberita, vijaytakurpryapshing fb

Via speakerpecoh.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*