Dunia Semakin Kejam! Remaja Ini Mendengar Suara Aneh dari Dalam Laci, Ingatkan Hantu Tapi Semasa Dibuka.. Dia Telah Tersungkur Menangis!

Warga tempatan dihebohkan dengan khabar mengejutkan dari warga desa yang mendengar suara aneh dari dalam laci. Dan waktu dibuka sumber suara itu, ternyata seorang bayi yang ditemukan!

Seorang bayi ditemukan dalam laci. Hal itu sangat mengejutkan seisi rumah. Bayi ini ditemukan oleh remaja 16 tahun  di dalam rumahnya. Sekitar jam 4 petang dia terkejut ketika mendengar tangisan bayi.

Kemudian kerana penasaran dia mencari sumber suara tangisan tersebut. Dia menemukannya di balik laci. Saat dibuka memang benar di dalamnya ada seorang bayi.

Bayi itu ditemukan dengan terbungkus kain kecil. Mengetahui hal tersebut pemilik rumah pun melaporkan temuannya ke polis.

Pemilik rumah juga bingung kenapa ada bayi di dalam laci tersebut. Ternyata dari penyelidikan polis, bayi itu adalah anak dari gadis saudara pemilik rumah.

Gadis 12 tahun itu mengaku bahawa telah melahirkan bayinya di rumah tersebut. Dia mengatakan bayi tersebut adalah hasil hubungan gelapnya dengan kekasihnya yang masih berusia 15 tahun.

Gadis itu melahirkan bayi itu sendirian tanpa pertolongan hospital. Kemudian setelah bayi itu lahir, dia menyembunyikannya ke dalam laci. Hal itu dilakukannya kerana takut ketahuan orang lain.

Nah, kini kekasihnya yang berusia 15 tahun itu telah ditangkap oleh polis. Dia ditahan dengan dakwaan pemerkosaan.

Wah benar-benar melalui kejadian ini orangtua harus semakin waspada dan mengawas ketat pergaulan anak jaman sekarang.

Sumber: Grid via IniSerius.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*